2011. október 26., szerda

Fehér-Vár-Palota 40

A Cseh képek lavinát indítottak el nálam, kicsit tovább kutakodtam a képeim között és ráleltem a 2006-os Fehér-Vár-Palota 40-en készített képeimre. Emlékszem, hogy 2005-ben voltam először a túrán, de akkor orrunkig sem láttunk a ködtől. Elhatároztam, hogy a következő évben mindenképp elmegyek, hogy megtudjam merre jártam. A túra előtt nemsokkal érkezett meg új, azóta is szolgálatban lévő fényképezőgépem, így azt is magammal vittem kipróbálásra. 
A túra után évek teltek el, míg újra rászántam magam, hogy a bőröndöt cipeljem teljesítménytúrán, de most már jól működik a dolog.
Véletlen apropója is van a dolognak, ugyanis most vasárnap kerül megrendezésre a túra. Én ugyan nagyzsákos túrára megyek Bálinttal, de hátha valaki kedvet kap a képek alapján.

Néhány kép ízelítőnek:

Őszi látvány az Iszka-hegyről. A távolban már látszik a Baglyas (Fotó: Pap Gábor)

Szenes-horog (Fotó: Pap Gábor)

Magányos facsoport a pusztában (Fotó: Pap Gábor)

Inotai víztározó (Fotó: Pap Gábor)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése