2011. október 25., kedd

Képek Csehországból

2009-ben egy hónapos szakmai tanulmányúton voltam Csehországban. A szakmai programok mellett szabadidőmben bejártam Prágát és környékét, Ostrava-t, Olmützöt, illetve a Beszkideket. Természetesen nem hagyhattam otthon fényképezőgépemet, sok felvétel készült. Mikor hazajöttem szépen kiválogattam a képeket, megírtam a jelentésem, aztán az egészet elraktam agyam kellemes emlékek számára fenntartott sarkába. A blogírás, és a picassa még a kanyarban sem volt nálam, panoramio-s albumomba pedig csak néhány képet rakok föl (nem akarom terhelni a Google Earth-öt mindenféle rissz-rossz képemmel, így is van amire már egyáltalán nem vagyok büszke, sőt). A képek winchesteremen várták sorsuk jobbra fordulását. A közelmúltban eszembe jutott, mi lenne, ha leporolnám őket, újra válogatva. esetenként módosítva picassára feltölteném. Végeztem az idei bringatúra minden elemével, már csak a lassú adagolás van hátra kímélendő az olvasók idegeit, így sort kerítettem erre is. Átnézéskor szembesültem a ténnyel, hogy ma már sokkal jobban figyelek az épületfotóknál az adott körülmények között a leghelyesebb perspektíva megtalálására. Na mindegy, lettek amilyenek lettek, valamit lehetett rajtuk korrigálni.
A képek nem időrendi sorrendbe lettek feltöltve, hanem csoportokba rendezettek!

Néhány kép ízelítőül:

Boldogasszony székesegyház (Prága) (Fotó: Pap Gábor)

Szent Vitus székesegyház (Prága) (Fotó: Pap Gábor)

Árnyék (Prága) (Fotó: Pap Gábor)

Bányamúzeum Ostravában (Fotó: Pap Gábor)

Szentháromság oszlop a városházával (Olmütz) (Fotó: Pap Gábor)

További képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése